نمی خواستم نبودنت از شمارش انگشتانم بیشتر شود اما این روزها کاری از دستانم بر نمی آید…!
.
.
.
نگــــــﺮﺍﻥ، ﻣﻨﺘــــــــﻈﺮ، ﺗﻨــــــــــــــﻬﺎ، ﻋﺼﺒـــــــﺎﻧﯽ ، ﺑﻬﺎﻧــــﻪ ﮔﯿــــﺮ …
ﻫﻤﻪ ﯼ ﺍﯾﻨﻬﺎ ” ﻣـــــﻦ ” ﻫﺴﺘﻢ ! فقط کمی دلتنگم میبینی!؟ فقط کمی
دلنوشته های من...ما را در سایت دلنوشته های من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15